26/9/13

Darrers afusellaments franquisme / 27-9-1975

TRENTA-VUIT ANIVERSARI DE L'AFUSELLAMENT PEL FRANQUISME DE CINC JOVES MILITANTS ANTIFEIXISTES: JOSÉ HUMBERTO BAENA, JOSÉ LUIS SÁNCHEZ BRAVO, RAMÓN GARCÍA SANZ, ÁNGEL OTAEGI I JUAN PAREDES MANOT "TXIKI". 
A L'ALBA DEL 27 DE SETEMBRE DE 1975.



(Retall amb la notícia dels afusellament del dia 27 de setembre de 1975)





QUE NO MORI EL MEU CANT



Ferran Aisa

 


Vosaltres sabeu
que hi ha poderosos i oprimits,
que hi ha vencedors i vençuts,
que hi ha jutges i sentències.
Vosaltres sabeu
que hi ha poetes i misèries,
que hi ha rebels i insurgents,
el meu vers està amb ells,
la meva flor és roja com el clavell.
Vosaltres sabeu
que hi ha qui es replega i es resigna,
i sempre hi ha qui explota i comercia
amb el pa i la sang de qui es conforma.
Vosaltres sabeu
que hi ha qui lluita i es revolta,
el meu vers està amb ell,
amb la flor roja i el llorer.
Que no mori el meu cant,
que encara és llarg el camí.
Que no mori el meu cant,
que encara és dur el combat.
Que no mori el meu cant,
ni la flor roja de l’alba.
Que no hagi mai desencant,
perquè la lluita és fins a vèncer!



 Ferran Aisa-Pàmpols
(Publicat a Calidoscopi, Emboscall, Vic, 2005)

No hay comentarios:

Publicar un comentario